top of page
Caută
Dacă te uiți la modul în care funcționează marile platforme de socializare, vei observa că a existat un impuls mare către conținutul video. De exemplu, Instagram și-a extins funcția Reels, astfel încât acum acceptă videoclipuri de 90 de secunde în loc de videoclipurile de 60 de secunde.
Pentru a te asigura că vei fi văzut, trebuie să ai o perspectivă autentică și, cel mai important, să fii tu însuți. Este esențial ca oamenii să se poată conecta cu ușurință la profilul tău, așa că va trebui să fii fața rețelei tale sociale. De exemplu, din când în când amintește urmăritorilor tăi cine ești și ce faci. Acesta ar putea fi pur și simplu un videoclip pe care l-ai filmat sau, dacă nu-ți place să vorbești cu camera, găsește o imagine interesantă cu tine, făcând fotografii și explicând povestea din spatele lor.
Postările educaționale sunt populare, împărtășirea secretelor primește întotdeauna rezultate pozitive, iar exemplele „before&after” pot obține, de asemenea, un reach bun. Indiferent de profil și subiect, oamenii vor să se conecteze cu ceva autentic, așa că trebuie să le oferi asta.
bottom of page
Comments